wtorek, 27 listopada 2012

Wieczór

Wróciliśmy do domu i poszliśmy odrabiać lekcje. Wieczorem zaczęliśmy rozmawiać . Byliśmy sami w domu dlatego musiałam wykorzystać taką okazję.

M- Wiesz jak ona się nazywa ?

S- Yhym .

M- A powiesz mi ?

S- A co z tego będę miała ?

M- No nie wiem . Sama mówiłaś że mamy oszczędzać.

S- Nie chodzi mi o to .

M- A o co ?

S- Naprawdę nie wiesz ?

M- Nie.

Przysunęłam się do niego bliżej i zaczęłam całować. Odwzajemnił kilka pocałunków ale potem przestał . Byłam na niego zła ale ostatnio słabo się kontrolował i musi na mnie uważać.

M- Nie mogę. Przepraszam .

S- Nic nie szkodzi . Pooglądamy film ?

M- Jasne . Ale na początku powiedz mi jak się nazywa.

S- Rebeca . Nie sprawdzałam nazwiska. Wiem tylko że obserwuje wszystkich po kolei. Patrzyła dzisiaj na nas , ale jak zobaczyła że jemy to odwróciła od nas wzrok.

M- Nie jest doświadczona. Inne łowczynie , które widziałem były gorsze. Chodziły za tobą cały czas . Nachodziły cie nawet w domu. Ale teraz to pewnie już nie żyją. Ostatni raz widziałem łowczynię pięćdziesiąt lat temu.

S- Wydaje mi się że ta jeszcze tu trochę nas pomęczy.

M- Możliwe. Dowiedziałaś się może na co zwraca uwagę ?

S- Nie. Nie mogłam się na niczym skupić. Trudno było dowiedzieć się jak ma na imię.

M- Czyli wie już o darach. Stara się kontrolować myśli .

S- Możliwe . Jednak i tak zdradziła mi wiele informacji.

M- Wydaje mi się że jest początkująca.

S- Nie wiem .

M- Więc jaki wybieramy film ?

S- Jesteś mistrzem w wybieraniu. Ja zawsze znajdę jakiś mało straszny.

M- Okej. Zaraz coś włączę.

Mat wybrał film i jak mówiłam był naprawdę bardzo dobry. Czasami chowałam się żeby nie widzieć niektórych  momentów. Mat wtedy cicho chichotał. Doprowadzało mnie to do szału. Za każdym razem kiedy próbowałam wytrzymać zamykałam oczy albo patrzyłam w inną stronę. Mimo tego i tak trzasłam się ze strachu ponieważ słyszałam wszystkie odgłosy. Przytuliłam się do Mata i oglądałam dalej. Gdy film się skończył Mat położył komputer na biurku i położył się obok mnie . Byłam zmęczona , dlatego zasnęłam błyskawicznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz