środa, 7 listopada 2012

Noc z moim "chłopakiem"

Zdecydowałam że Conor to całkiem fajny chłopak. Gdy siedzieliśmy na jego łóżku powiedział coś co bardzo mnie zdziwiło i ucieszyło. Mało kto powiedziałby coś takiego .

C- Sara słuchaj to że zgodziłaś się tutaj zostać nie oznacza że musimy od razu ze sobą spać. Wolałbym żebyśmy się nie spieszyli do tego . Wiem że możesz sobie pomyśleć że się boję ale ja nie chce na nikogo naciskać.

S- Conor nie spodziewałam się usłyszeć czegoś takiego od chłopak. Jak dla mnie pokazałeś że jesteś dobry i wyrozumiały. A taki powinien być chyba prawdziwy chłopak.

Mówiąc Conor nie kłamał . Nie zależało mu tylko na moim ciele. Mu zależało na prawdziwym uczuciu. Byłam szczęśliwa że jest wobec mnie lojalny . Pocałowałam go w usta . Odwzajemnił pocałunek . Poczułam jego słodki zapach . Zaczęłam się rozbierać . Patrzył na mnie ze zdziwieniem. Czytałam w jego myślach. Nie wiedział co chce zrobić. Uśmiechnęłam się do niego i zapytałam czy da mi jakąś koszulkę do spania. Wybuchnął śmiechem.

C- Jasne . Myślałem że chcesz się ze mną kochać.

Uśmiechnęłam się do niego. Byłam bardzo szczęśliwa że jest ze mną szczery. Dokładnie o tym samym pomyślał. Poszłam do łazienki. Wzięłam długą kąpiel. Potem założyłam koszulkę podarowaną od Conora.

C- Ładnie wyglądasz .

S- Dziękuje.

C- Gdzie chcesz jutro pojechać ?

S- Na początku do mnie. Potem  na jakieś zakupy i  możemy pooglądać samochody.

C- Brzmi ciekawie. Dobra teraz moja kolej. Zaraz wracam .

Gdy Conor wyszedł z łazienki bardzo ładnie pachniał .Nie mogłam się powstrzymać. Podeszłam do niego i zaczęłam go całować. Jego zapach był taki kojący . Kiedy go czułam zapominałam o wszystkich problemach. Całowaliśmy się bardzo czule nagle poczułam że  sprawia mi to  coraz mocniejszy ból. Nie mogłam się powstrzymać. Znaleźliśmy się na jego łóżku . Jego usta napierały na moje .Kierowało mną pożądanie . Było mi cudownie podejrzewałam że jemu też ponieważ żadne z nas nie przerywało.Usłyszałam samochód . Mat przywiózł Lindsay. Nie chciałam tego przerywać. Conor tak dobrze całował. Jego język rozpalał ogień w moich ustach . Nie zwracałam uwagi na Mata i na jego nową dziewczynę. Wsunęłam język do ust Conora. On zaczął się nim bawić zębami .Całowaliśmy się tak około piętnastu minut . Conor zaproponował film . Na szczęście był to horror. Wtedy usłyszałam myśli Mata. On chciał kochać się z Lindsay. Leżeli na łóżku. Całowali się . Mat zaczął ją rozbierać . Lindsay zaczęła protestować ze względu na nas. Poprosiła żeby jechali do nas ale Matowi zależało żeby wejść mi za skórę. Po długich namowach zgodził się. Ulżyło mi. Kiedy film się skończył położyliśmy się z Conorem do łóżka. Było bardzo miło ponieważ całą noc trzymał mnie w objęciach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz