niedziela, 11 listopada 2012

Przeprowadzka

Gdy dojechaliśmy do domu okazało się że mamy gościa. W salonie siedziała Jessica z Kate. Weszliśmy do środka i przywitaliśmy się. Chcieliśmy iść na górę ale wtedy Kate nas zawróciła.

K- Chce wam tylko powiedzieć że Jessica od teraz będzie mieszkała z nami.

M-Aha. Jej pokój jest na samym końcu korytarza .  O i jeszcze jedno . Chcemy z Sarą powiększyć pokój dlatego ja rezygnuje ze swojego i idę do tego obok. Wtedy zburzymy ścianę i pokój będzie większy .

K-Zgoda . Ale na początku pomożecie Jessice.

S-Możemy zrobić remont u niej i u nas.

J- Ja sobie poradzę. Poproszę Conora o pomoc .

M-Okej. My idziemy przenosić meble i jeszcze dzisiaj wyburzymy ścianę.

K-Tylko nie hałasujcie tak bardzo i uważajcie na Conora.

S- Nie ma sprawy.


Gdy weszliśmy z Matem na górę włączyłam komputer i poszukaliśmy odpowiednich mebli . Słyszałam jak Jessica dzwoniła do Conora i prosiła go o pomoc. Wzięłam kluczyki i zaczęłam schodzić  na dół. Ze  swojego pokoju wyskoczyła Jessica.

J- Gdzie jedziecie ?

S-Na zakupy. Kupujemy  panele i meble.

J- Mogę jechać z wami ? Conor podjedzie od razu  go sklepu.

M-Pewnie .

Mat prowadził . Wybraliśmy nowe szafki i dokupiliśmy panele podłogowe. Kupiłam ładny mały dywanik , dwie duże lampy . Gdy wróciliśmy do domu zastaliśmy tylko pakującą się Kate. Miał przyjechać po nią Sam.Weszliśmy na górę i od razu wzięliśmy się za robotę. Mat rozwalił całą ścianę a ja zaczęłam malować .Gdy już cały pokój nabrał nowego koloru Mat zaczął zakładać panele. Niebawem przyjechał Conor z Jessicą a za nimi jechała ciężarówka z meblami. Zeszłam na dół i zaczęłam pomagać wnosić meble do domu. Zajęło by mi to więcej czasu ponieważ nie mogłam pokazać ile tak naprawdę mam siły. Po dziesięciu minutach zszedł do nas Mat. Kiedy wszystkie meble stały już w domu panowie ze sklepu  odjechali . Conor poszedł z Jessicą na górę i zaczęli malować. Wtedy ja z Matem wzięliśmy wszystkie nasze nowe meble . Ustawiliśmy je .Bardzo podobał mi się nasz nowy pokój. Było w nim bardzo przytulnie. Włączyłam z Matem horror ale nie mogłam się skupić ponieważ Jessica i Conor właśnie się całowali. Myślałam że nie wytrzymam. Zatykałam sobie uszy poduszką ale to nic nie dało . Złapałam Mata za rękę . Otworzyłam okno i skoczyłam . Nie musiałam na niego długo czekać ponieważ od razu wiedział co się dzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz